Ubrzana digitalizacija i stvaranje rješenja koji olakšavaju svakodnevicu posebno je važna u situacijama koje nisu ugodne ili čak mogu biti i opasne, poput automobilskih nesreća.
Tim stručnjaka IN2 Slovenija razvio je stoga i već duže vrijeme nudi rješenje koja pomaže upravo u tome, pod nazivom IN2 Remote procjenitelj (Remote appraiser). Priča o njemu sada je još zanimljivija jer je ono upravo postalo IT rješenje dostupno osiguranicima u Egiptu koji koriste usluge tvrtke Motor Care Egypt.
Samo rješenje, kako mu ime kaže, služi procjeni šteta ili predmeta na daljinu, daljinsko prikupljanje foto i video dokaza korištenjem mobitela osiguranika te se koristi kao nadogradnja postojećem sustavu osiguravatelja vozila.
Rješenje olakšava rad zaposlenicima u osiguranju, ali i vanjskim partnerima poput banaka ili servisera te osiguranicima jer nije više potreban posjet poslovnici niti posjet procjenitelja na lokaciji osiguranika. Koristeći aplikaciju, agent procjenitelj stupa u vezu s mobilnim uređajem osiguranika, prenosi fotografije i video materijal koji osiguranik snimi u vlastitu aplikaciju, kao i podatke i geolokaciji. Rješenje se može koristiti samostalno ili integrirano s backend sustavom, primjerice za automatsko svrstavanje podataka u spis osiguranika i bilježenje komunikacije sa strankom.
Kvalitetu i korisnost ovog rješenja prepoznala je tvrtka Motor Care Egypt, koja ga sada nudi svojim osiguranicima.
Nadim S. Mehchi, izvršni direktor Motor Care Egypt, izrazio je zadovoljstvo što je projekt završen na vrijeme i pohvalio kvalitetnu suradnju timova unatoč tome što se nikada nisu osobno sastali i sav posao je odrađen na daljinu:
“Impresivno je što smo uspjeli uvesti novu uslugu na ovaj način, tako brzo i na daljinu. Sretni smo što smo naš prvi korak u digitalizaciji za 2022. godinu uspješno odradili već u prva dva mjeseca. Radujemo se što ćemo pružati izvrsne performanse našim klijentima putem ovog novog digitalnog kanala.”
Ovaj egipatski osiguravatelj tako se pridružio nizu regionalnih osiguranja poput Generali Slovenija, ASA osiguranja i Uniqe BiH koji svojim klijentima već nude ovu uslugu.
„Povjerenje je izuzetno bitno u poslu, a naročito u osiguranju“, kaže Vedran Krevatin, generalni direktor IN2 Slovenije i Izvršni direktor Sektora osiguranja u IN2 grupi. „Jako smo zadovoljni što nas je Motor Care Egypt prepoznao kao partnera od povjerenja i preuzeo ovo rješenje koje ima veliki utjecaj na proces obrade i procjene šteta. Ono se može implementirati u roku od samo 30 dana u poslovanje osiguravatelja, te znači izuzetno brz i jednostavan korak u digitalizaciji ključnih procesa u osiguranju. Veliki utjecaj koji ima na poslovanje s osiguranicima i njihovo korisničko iskustvo ne treba ni spominjati.“
Zanimljivo je napomenuti da je cijeli posao odrađen „remotely“: prvi kontakt je ostvaren na online konferenciji 10th Insurance Claims Management Summit, a svi sastanci, prezentacije, pružanje demo verzije, ugovaranje, instalacije i obuke također su realizirani udaljenom suradnjom.