07. 12. 2020.

IN2 rješenje digitalna je potpora projektu proglašenom gospodarskim događajem godine

U kategoriji gospodarski događaj godine, na petom jubilarnom izdanju priznanja „Gospodarstvenik i Gospodarski događaj godine“ u organizaciji Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika, odlukom stručnog žirija priznanje su dobile mjere državne potpore putem kojih će se 10 milijardi kuna iz proračuna alocirati na očuvanje radnih mjesta. Složenom administracijom mjera, koje je donijela Vlada, upravlja Hrvatski zavod za zapošljavanje koristeći softversko rješenje nastalo u produkciji IN2.

Za obradu iznimno velikih količina podataka, kako bi se osigurala učinkovita i sigurna provedba mjera nužnih za funkcioniranje dijela privatnog sektora, bilo je potrebno pružiti digitalno rješenje za zaprimanje i obradu zahtjeva te kompletnu provedbu mjera. Izrade takvog rješenja prihvatio se stručni tim IN2 po narudžbi HZZ-a odmah po definiranju prvih mjera za očuvanje radnih mjesta u travnju i do danas uz stalne nadogradnje i nove mjere proces zapravo još uvijek traje. Rješenje je rezultat suradnje predstavnika Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, IT odjela i rukovodstva HZZ-a te tvrtke Kadei dok je ključan izvođač softverskog rješenja tvrtka IN2.  

Funkcionalnosti sustava uključuju obradu i verifikaciju preuzetih podataka, kompletan back-office proces uključujući integraciju, e-pisarnicu i provedbu procesa primjenom kompleksnog modula APZ za upravljanje predmetima mjera aktivne politike zapošljavanja koji objedinjuje funkcionalnosti svih evidencijskih procesa, case-management, upravljanje dokumentima, budžetiranje (rezervacija sredstava i evidencija izdataka). Što je najvažnije korisniku se pruža neometan radni tok za provedbu mjere od inicijalnog zahtjeva, odobrenja, zaključenja ugovora, pa sve do pripreme naloga za isplatu uz transparentan end-to-end potpuni digitalno podržan proces provedbe.  

„Mjere državnih potpora za očuvanje radnih mjesta jedne su od prvih i konkretnijih mjera usmjerenih prema poduzetnicima u privatnom sektoru i njihovim zaposlenicima te smo se nakon definiranja mjera u travnju prihvatili složenog zadatka organizacije provedbe“, izjavio je Ante Lončar, ravnatelj Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. „U danim okolnostima reagirali smo brzo i učinkovito i ponosan sam na uspješnu suradnju svih uključenih dionika bez kojih ovo ne bi bilo moguće. Zahvaljujem stručnom timu IN2 na digitalnom rješenju i podršci što nam je uvelike pomoglo i omogućilo Zavodu da na jednostavan i brz način osiguramo provedbu mjera za više od 150 tisuća poslodavaca i preko 650 tisuća zaposlenika“, dodao je ravnatelj.
„Čestitam kolegama iz HZZ na zasluženom priznanju za uloženi trud u provedbi Vladinih mjera za očuvanje radnih mjesta zbog pandemije. IN2 je u tome imao značajnu ulogu budući da smo svojim softverskim rješenjima omogućili digitalizaciju procesa i pružili klijentu sve potrebno za što učinkovitiju provedbu mjera. Zahvalan sam i ponosan na svoj tim bez kojeg ovo ne bi bilo moguće i vrlo zadovoljan suradnjom sa svim institucijama i suradnicima, na svim razinama. Iako je zadatak bio zahtjevan sam po sebi, uz dodatne izazove udaljenog rada, dobro koordinirani timski rad je dao rezultate i pokazao da smo pouzdan partner kada su u pitanju i iznimno zahtjevna tehnološka rješenja“ , Tomislav Ocvirek, voditelj linije poslovanja, Javni sektor IN2.  

Ovo rješenje samo je jedno u nizu koje je u ovoj godini klijentima iz sektora javne uprave, zdravstva, financija i gospodarstva isporučila tvrtka IN2 za potrebe digitalizacije njihovih sustava, čime nastavlja svoj strateški cilj unaprjeđenja poslovnih procesa kako javnog tako i privatnog sektora uz pomoć najnovijih tehnoloških rješenja i znanja domaćih IT stručnjaka.  

Naše web stranice koriste kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte naša Pravila privatnosti. Pregledavanjem web stranice slažete se s uvjetima korištenja.